ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
مهلت ثبت نام کاربر
1403/03/07
تاریخ برگزاری کنفرانس
1403/03/08
برگزاری اولین نشست کمیته علمی همایش
برگزاری اولین نشست کمیته علمی همایش

این نشست که به صورت حضوری و مجازی و با حضور اعضاء کمیته علمی همایش (دکتر محمد شیخ زاده،دکتر علی اصغر پورعزت، دکتر محمودرامشینی، دکتر بهروز دری، دکتر محسن میری، دکتر محمد مهدی ذوالفقار زاده، دکترابوالفضل کزازی، دکتر محمود دهقان نیری، دکتر محمدرضا نیستانی، دکتر جبار باباشاهی) برگزار شد، پیرامون موضوعاتی همچون؛ تهیه و تنظیم برنامه علمی همایش، بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص تهیه و تدوین مقالات سفارشی، بررسی و تصمیم گیری در خصوص پیش نشست ها و پنل های همایش، تعیین دانشگاه ها و زمان اجرایی پیش نشستها، تعیین و تصمیم گیری در خصوص فهرست صاحبنظران، تعیین روش انتخاب مقالات برتر و همچنین بررسی و تصمیم گیری در خصوص چاپ مقالات در مجلات علمی- پژوهشی داخلی، بحث و بررسی صورت پذیرفت.

بر این اساس مصوب شد؛ فرمت‌های نگارش قابل‌قبول جهت ارسال آثار موردکاوی، به سه شکل مقالات علمی، مقالات موردکاوی و تجربه زیسته در دبیرخانه همایش پذیرش شود. دبیر کمیته علمی همایش هم موظف است علاوه برگزاری پیش نشست در دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، تربیت مدرس، امام صادق (ع) و بجنورد که امروز به تصویب این کمیته رسید،
در خصوص امکان سنجی و بررسی اجرای پیش‌نشست‌ در دانشگاه‌های آزاد، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و ... پیگیری های لازم را انجام دهد. همچنین کمیته علمی روش های ثبت تجارب مدیران، که برای اولین بار در یک همایش ملی علمی، اخذ می شود، را نیز مصوب کرد.
 

یک شنبه 15 بهمن 1402 (3 ماه قبل )